miércoles, 6 de enero de 2010

Reportaje



Les pistes gelades.


Les pistes de La Molina, Puigcerdà, han estat plenes de gel durant aquests dies que no ha nevat gens.

Text: Adrià Díaz Dalmau
Fotografía: Adrià Díaz Dalmau


Durant aquests dies d’hivern, a les pistes de La Molina, no ha nevat el suficient perquè les pistes estiguin en bones condicions. Es clar, que no es pot culpar a ningú, però per als clients, nosaltres, no ens acaba d’omplir l’experiència, i menys encara, si aquesta experiència, la realitzem molts pocs cops a l’any, com és el meu cas. A tots ens agradaria unes pistes amb la neu perfecte i sense cap zona amb gel, però tot no és possible, així, que ens hem de conformar amb el que tenim. La meva experiència ha sigut molt gratificant, he rigut molt amb els amics i ens ho hem pasat molt bé, l’únic però que puc posar es que la meva estància a La Molina va ser una mica curta, m'hagués agradat quedar-me durants uns quants dies més, però aixó ja no era una cosa que jo podia decidir. Per això, aquest reportge no és crític, tot el contrari, la bona organització i la quantitat de pistes esquiables fan de La Molina, unes pistes recomanables per esquiar i per passar-s’ho genial. Amb una bona companyia i carregats dels nostres esquís o snows podem passar una estància genial a La Molina.


Voldria incitar a tots els que llegeixen aquest reportatge a passar-s’hi i ha provar les seves pistes, no serà temps perdut, així que m’agradaria que ho provessiu. També comentar que els hotels propers a les pistes fan que sigui una estància millor ja que així tens les teves coses per equiar ben guardades i no has de fer un llarg camí per a arribar a les pistes. Prove-ho!


Activitat:

A l’estiu, a La Molina, realitzen una cursa de BTT, per les pistes, sense neu. Si algú esta interessat es pot inscriure desde la pàgina de La Molina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario